مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: پنج هزار و ۶۴۰ نفر در استان با ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن، متقاضی خانه شدند که بیشترین آن در شهر بجنورد است.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ 01 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،قاسم قاسمی اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان طرح جهش تولید مسکن در ۱۰ شهر استان در حال انجام است و تاکنون در آشخانه  ۶۹۶ نفر، اسفراین ۸۰۱ نفر، ایور ۴۳ نفر، بجنورد ۲ هزار و ۷۹۲ نفر، تیتکانلو ۱۱ نفر، جاجرم ۲۰۷ نفر، درق ۷۰ نفر، راز ۲۶ نفر، شیروان  ۸۳۵ نفر  و گرمه ۱۵۹ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سال نخست اجرای طرح جهش تولید مسکن قرار است ۱۲ هزار واحد مسکونی برای خانواده های بدون مسکن ساخته شود.

وی افزود: در این زمینه تامین ۷۰۰ هکتار زمین در فاز اول جهت تولید مسکن در استان در حال انجام است که تاکنون ۱۷۰ هکتار زمین تامین شده و تامین مابقی زمین ها در حال پیگیری است.

وی گفت: در هر شهری که راه و شهرسازی در آن زمین ندارد، مدیر شهرستانی باید از روش های مختلف مانند شناسایی زمین موجود الحاقی به شهر و زمین قابل تغییر کاربری در کمیسیون ماده پنج پیگیری های لازم را انجام دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با همت دولت، قرار است در مدت چهار سال، ۴۶ هزار واحد مسکونی در این استان ساخته و تولید شود که در این صورت به نرم کشوری نزدیک خواهیم شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار